Du kannst nicht mehr als 25 Themen auswählen Themen müssen entweder mit einem Buchstaben oder einer Ziffer beginnen. Sie können Bindestriche („-“) enthalten und bis zu 35 Zeichen lang sein.
Bergmann89 ebb33d3e8d * fixed bug in ShaderGeneratorEx: no code was generated vor 8 Jahren
doc * added links to project related topics in several forums vor 8 Jahren
inc * moved include files to seperate folder (so user must enter a include path to the config file he wants to use) vor 8 Jahren
tests * implemented TengShaderGeneratorEx (to support multiple property configurations at once) vor 8 Jahren
.gitignore * added script to build library release vor 8 Jahren
uengShaderCodePart.pas * removed bitSpace Utils from project vor 8 Jahren
uengShaderFile.pas * implemented TengShaderGeneratorEx (to support multiple property configurations at once) vor 8 Jahren
uengShaderFileConstants.pas * implemented unit tests for $INHERITED and fixed some issues vor 8 Jahren
uengShaderFileExpression.pas * implemented examples for linux vor 8 Jahren
uengShaderFileGenerics.pas * implemented header file and simple example for c vor 8 Jahren
uengShaderFileHelper.pas * fixed some small issues (while testing old shader code) vor 8 Jahren
uengShaderFileParser.pas * removed bitSpace Utils from project vor 8 Jahren
uengShaderFileScope.pas * added project for unit tests vor 8 Jahren
uengShaderFileTypes.pas * implemented TengShaderGeneratorEx (to support multiple property configurations at once) vor 8 Jahren
uengShaderGenerator.pas * implemented TengShaderGeneratorEx (to support multiple property configurations at once) vor 8 Jahren
uengShaderGeneratorArgs.pas * fixed some bugs vor 8 Jahren
uengShaderGeneratorEx.pas * fixed bug in ShaderGeneratorEx: no code was generated vor 8 Jahren
uengShaderPart.pas * implemented header file and simple example for c vor 8 Jahren
uengShaderPartCall.pas * implemented unit tests for $INHERITED and fixed some issues vor 8 Jahren
uengShaderPartClass.pas * removed bitSpace Utils from project vor 8 Jahren
uengShaderPartCntr.pas * implemented examples for fpc and delphi vor 8 Jahren
uengShaderPartComment.pas * startet implementation of code generator vor 8 Jahren
uengShaderPartEcho.pas * implemented unit tests for $INHERITED and fixed some issues vor 8 Jahren
uengShaderPartIf.pas * implemented header file and simple example for c vor 8 Jahren
uengShaderPartInclude.pas * fixed some small bugs vor 8 Jahren
uengShaderPartKeyValuePair.pas * implemented TengShaderGeneratorEx (to support multiple property configurations at once) vor 8 Jahren
uengShaderPartMessage.pas * startet implementation of code generator vor 8 Jahren
uengShaderPartMeta.pas * finished code generator implementation for shader files (classes need some more tests) vor 8 Jahren
uengShaderPartParameter.pas * implemented some more unit tests vor 8 Jahren
uengShaderPartProc.pas * fixed some small bugs vor 8 Jahren
uengShaderPartScope.pas * startet implementation of code generator vor 8 Jahren
uengShaderPartText.pas * startet implementation of code generator vor 8 Jahren